Politica de retur
Acceptare Comanda și Returnare Bunuri
Cumpărătorul este obligat să verifice produsele la momentul ridicării acestora. Conform Legislației în vigoare a Republicii Moldova, după procurare cosmetica si suplimentele nutritive nu pot fi returnate!
Conform Hotărârii de Guvern cu nr. 1465 din 08.12.2003: există o listă a produselor care nu se supun schimbului, de aceea înainte de a le cumpăra trebuie să luaţi cunoştinţă de toată informaţia necesară, pentru a face o alegere corectă.
Mai jos vă prezentăm câteva din această listă.
Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului);
Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavitatii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor);
Produsele cosmetice şi de parfumerie;
Obligațiile Clientului:
Cumpărătorul are obligația să ofere datele corecte și să ridice coletul cu plata prețului de rigoare. Oferirea de date incorecte sau incomplete va duce la anularea comenzii efectuate.
Neridicarea coletului sau neexecutarea obligațiilor, pecuniare față de HERB.MD va duce în mod automat la neluarea în calcul a următoarelor comenzi care vor fi efectuate (de la același USER sau/și de la același IP).
Neridicarea comenzii integrale duce la anularea punctelor de loialitate atribuite comenzii în cauză.