Livrare gratuită in raza orasului Chisinau
Livrarea în Chișinău este gratuită

8 Nutrienți esențiali care susțin longevitatea, potrivit unui medic.

herb.md

8 Nutrienți esențiali care susțin longevitatea, potrivit unui medic.

De la începutul timpului, oamenii au căutat modalități de a-și prelungi durata de viață. Vestea bună este că există acțiuni pe care mulți dintre noi le putem întreprinde pentru a contribui la creșterea longevității și la minimizarea deficiențelor fizice și mentale pe măsură ce îmbătrânim. Obțineți obiective specifice pentru a atinge acest lucru, iar schimbările stilului de viață pot favoriza o viață mai lungă și mai fericită.

Colagen

Mușchii, oasele, pielea și tendoanele sunt compuse în principal din colagen, cel mai abundent tip de proteine ​​din corpul uman. Colagenul reprezintă 30 până la 35% din toate proteinele din corpul uman, creând țesut conjunctiv, stabilizându-ne pielea și permițând mișcarea și flexibilitatea articulațiilor.

Coenzima Q10

Coenzima Q10 (CoQ10 este un antioxidant natural necesar pentru toată viața. Celulele noastre au nevoie de energie pentru a genera energie sub forma unei molecule numite ATP. Această creație de energie este realizată parțial de mitocondrii, centrale celulare care generează toată energia din corp.Disponibil în capsule și formulări topice. Doza orală sugerată este de 100 până la 300 mg pe zi.

Acizi grași esențiali

Acizii grași omega-3, cunoscuți și sub numele de acizi grași polinesaturați sau PUFA, joacă un rol important în sănătatea umană. Se crede că au numeroase beneficii pentru inimă, creier și articulații. Doza sugerată variază de la 1.000 mg la 4.000 mg pe zi.

Resveratrol

Potrivit unor oameni de știință, resveratrolul ar putea fi un compus care protejează viața. Unele studii arată că poate ajuta la prevenirea cataractei legate de vârstă, a bolilor vasculare și a tulburărilor cerebrale, cum ar fi demența. Resveratrolul poate contribui, de asemenea, la creșterea duratei de viață datorită efectului său asupra telomerilor.

Sursele alimentare de resveratrol includ:

  • vin rosu
  • Afine
  • Afine
  • Strugurii
  • Arahide și fistic
  • Ciocolata neagra

Extract de scoarță de pin (Pycnogenol)

S-a demonstrat că extractul de scoarță de pin ajută la prevenirea cataractei, la optimizarea sănătății inimii, la reducerea tensiunii arteriale, la îmbunătățirea memoriei și la reducerea durerii legate de artrită.

Un alt beneficiu al extractului de scoarță de pin este că pare să ajute la protejarea pielii. Puterea sa puternică antioxidantă poate ajuta la protejarea pielii împotriva deteriorării ultraviolete a soarelui și poate fi aplicată chiar local pe față. Proprietățile sale antioxidante ajută, de asemenea, la protejarea colagenului și a țesutului elastic de deteriorarea oxidativă, principala cauză a îmbătrânirii pielii.

Simptome ale deficitului de vitamina C:

  • Vânătaie
  • Oboseală și depresie
  • Sângerarea gingiilor
  • Articulația, mușchii și durerea osoasă

Conform studiilor, aportul de vitamina C poate ajuta la prevenirea cataractei, o afecțiune frecventă pe măsură ce îmbătrânim. De asemenea, joacă un rol semnificativ în producția de collagen. Consumul unei diete bogate în vitamina C ajută la optimizarea beneficiilor sale antioxidante. De asemenea, are multe beneficii pentru piele și anti-îmbătrânire.

Uleiuri esențiale anti-îmbătrânire

Anumite uleiuri esențiale sunt, de asemenea, utilizate frecvent datorită proprietăților lor anti-îmbătrânire, antirid și de înfrumusețare a pielii. Cele mai frecvent utilizate includ tămâie, jojoba, lavandă, ulei de semințe de rodie și măceșe. Se aplică local pe piele. Cu toate acestea, ar trebui să aplicați mai întâi pe zonele non-faciale pentru a vă asigura că nu apar iritații locale sau efecte secundare.